dimecres, 2 de novembre del 2011

AMB DRETS D’AUTOR.

Aquest diumenge d’un atípic pont de castanyada, desafiant la pluja i el fred, vam anar a resseguir una ruta amb drets d’autor, però els canons de la Societat (i)limitada han estat molt més baixos que els de l’SGAE. Nosaltres vam variar només el punt de partida de la ruta i la vam iniciar a Camprodon a 988 metres d’alçada. D’aquí vam pujar fins al conegut Coll d’Ares a1530 metres sense trepitjar gaire asfalt, l’únic incident va ser la mossegada d’una petita fera que defensava casa seva. Un cop al coll descendim una mica per carretera fins a una preciosa pista, ja en territori francès en el Forêt Domaniale du Haut Vallespir, el paisatge és de ben entrada la tardor, i abunden tots els tipus de colors. Seguint la muga, arribem fins a Coll Pregon a 1533 metres d’alçada on comencem el descens per un sender fins al poble d’Espinavell a 1350 metres. Aquí fem un ràpid mos rodejats de boletaires amb cistells buits i iniciem una bona pista per ascendir fins a la Collada Fonda 1906 m. La collada separa la vessant de les valls que formen el riu Ritort a l’Est i el Ter cap a l’Oest. A partir d’aquí ve el millor de la jornada, esportivament parlant, un descens de 25 km fins a Camprodon passant per Setcases, 15 km per molt bona pista i 10 km per carretera.
Una ruta que segur que repetirem més endavant, segur que altres estacions no la fent menys interessant.

Foto 1: Iniciem la ruta, camins de tardor.

Foto 2: Carenejant.

Foto 3: Anem bé!

Foto 4: Aviat s'acaben les rutes pels Pirineus en bicicleta.

Núria i Pep ha dit...

A la PROPERA NOsALTRES US aCOMPNYEM!!!
I per aquí dalt ens sabem algunes mes també molt xules, per Tregurà i Balendrau i collada Verda, ... Bé ja en parlem!

Buscador d'Indrets. ha dit...